regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ViagraSklep24.pl


POTWIERDZENIE ZAKUPU

Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie za pośrednictwem formularza zamówień potwierdzamy poprzez e-mail zwrotny i sms, a zamówienia z formą zapłaty przy odbiorze dodatkowo potwierdzamy telefonicznie, dlatego prosimy o podanie numeru telefonu, pod którym nasz konsultant dokona weryfikacji zamówienia i poinformuje Państwa o terminie oraz sposobie dostawy zamówionej przesyłki. W przypadku braku możliwości potwierdzenia telefonicznego, zamówienie z opcją zapłaty przy odbiorze nie zostanie zrealizowane! Potwierdzenie realizacji zamówienia zostanie wykonane przez naszego konsultanta w ciągu jednego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00-18.00)
W przypadku wyboru opcji: płacę przelewem, prosimy o oczekiwanie na potwierdzenie w formie elektronicznej wraz z dokładnymi informacjami dotyczącymi płatności i dostawy.

Otrzymanie potwierdzenia realizacji zamówienia w formie elektronicznej (listu e-mail) bądź w trakcie telefonicznej rozmowy z konsultantem jest równoznaczne z zawarciem umowy z naszym sklepem o dostawę towaru pod wskazany przez Państwa w zamówieniu adres. Viagrasklep24.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki w przypadku błędnie podanych informacji adresowych w trakcie składania zamówienia drogą elektroniczną lub w trakcie kontaktu z konsultantem.Viagrasklep24 nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienia dostawy wynikające z pracy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej dokonującej dla Państwa dostarczenia przesyłki.


CENY, WYSYŁKA ORAZ PŁATNOŚCI

Państwa zamówienia realizujemy bezzwłocznie od momentu ich potwierdzenia (przesyłki pobraniowe) lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Zamówienia realizujemy w zależności od wyboru formy zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej zawsze przesyłkami priorytetowymi, termin realizacji to 2-4 dni robocze, lub za pośrednictwem firm kurierskich (tą formę dostawy radzimy Państwu wybrać wówczas, kiedy zależy Państwu na gwarancji szybkiej dostawy na dzień następujący po złożeniu zamówienia, lub jeśli wolą Państwo zapłacić za zamówione produkty przy odbiorze przesyłki).
Jeśli zależy Państwu na ekspresowej dostawie w ciągu 24 godzin, zamówienie powinno wpłynąć do nas nie później, niż do godziny 12.30 oraz prosimy o umieszczenie w uwagach do zamówienia adnotacji: EXPRESS NA DZIEŃ NASTĘPNY. Uwaga, w przypadku złożenia zamówienia w piątek do godziny 12.30, przesyłka zostanie dostarczona do Państwa w poniedziałek.Istnieje możliwość doręczenia do Państwa przesyłki także w sobotę, jednakże tylko w określonych strefach i jest to usługa dodatkowo płatna. Jeśli będą Państwo zainteresowani doręczeniem przesyłki w sobotę, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym konsultantem w celu weryfikacji miejsca doręczenia.

Kupujący wybiera dogodny dla siebie sposób płatności (wysyłka za pobraniem lub przedpłata-przelew bankowy). W przypadku chęci dokonania przedpłaty-przelewu bankowego/wpłaty na konto, nr rachunku i dane otrzymacie od nas Państwo w e-mailu potwierdzającym przyjęcie od Państwa zamówienia. Na ostateczną kwotę do zapłaty składa się cena towaru oraz doliczane są koszty wysyłki podane na końcu każdego zamówienia.


GWARANCJA SATYSFAKCJI

W przypadku, gdy zakupiony przez Ciebie towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możliwa jest wymiana lub zwrot - towar nie może być używany, musi pozostać w stanie nienaruszonym. Koszty wysyłek związane z wymianą bądź zwrotem pokrywa Kupujący.


REKLAMACJE, WYMIANY ORAZ ZWROTY


Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów dokonujących zakupu towarów w sklepie internetowym, można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki. W takim wypadku klient zgłasza reklamację, wymianę towaru lub jego zwrot do działu wysyłek za pośrednictwem formularza kontaktowego w formie elektronicznej. Zwrot możliwy jest tylko w przypadku, gdy towar zostanie odesłany w takim samym stanie, w jakim został dostarczony Klientowi - nowy, nieużywany, w nierozpieczętowanym opakowaniu. Kupujący wysyła towar na wskazany przez nas adres, koszty wysyłki związane ze zwrotem  towaru całkowicie pokrywa Kupujący, natomiast koszty związane z odesłaniem Klientowi odpowiedniego towaru (tylko w przypadku wadliwej realizacji zamówienia z winy sklepu) - ponosi sprzedawca. Nie odbieramy zwrotów za pobraniem.

Po otrzymaniu od Klienta towaru należność zwracamy na podane przez klienta konto bankowe w terminie 21 dni roboczych od momentu otrzymania przez nasz sklep zwracanego towaru.

Uprzejmie prosimy, aby do paczki włożyć list z opisem sytuacji oraz swoimi danymi niezbędnymi do wykonania przelewu, co znacznie przyspieszy procedurę.